Índice del Foro Alumnes del Taller de Musics Alumnes del Taller de Musics
Asociacion de estudiantes

F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios    RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

Welcome
Bienvenido al foro de Alumnes del Taller de Musics.

Como invitado del foro puedes ver todos los temas, pero para responder o crear nuevos temas debes ser un usuario registrado. Registrate ahora, no te tomara mas de 5 minutos! Sois bienvenidos todos, alumnos, profes, secretarias, exalumnos y futuros alumnos! Has click aqui!!

Dubtes

Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice del Foro Alumnes del Taller de Musics -> De todo un poco
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
airiin

MensajePublicado: Mar Sep 04, 2007 11:56 pm    Título del mensaje: Dubtes Responder citando

Aquest any m'agradaria començar als tallers, però la veritat és que no tinc ni idea de com va la cosa. He de fer algun tipus de prova d'accés o alguna cosa per l'estil? Si hi vaig el dia 12 (en plan apurant) no tindré plaça o en quedaràn? És que no sé si podré anar-hi abans... I s'ha de fer llenguatge obligatòriament o es pot fer un instrument individual i algun tipus de combo? Si, si, estic perdudíssima... És que porto bastants anys fent piano clàssic i em vull passar al modern, però no en tinc ni idea!
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Enviar correo
núria

MensajePublicado: Vie Sep 07, 2007 1:14 pm    Título del mensaje: Responder citando

Per començar, normalment es fa instrument i llenguatge. El llenguatge és obligatori, crec que fins a preparatori 2. Si ja n'has fet abans et faràn fer una prova de nivell i suposo que si et posen més amunt de prep 2 ja no tindràs la "obligació" de matricular-te a llenguatge per fer instrument. Si no hi pots anar fins el dia 12, truca tan aviat com puguis perquè les proves de nivell les estàn fent ja. Sobre l'instrument, hi ha molta gent com tu que ha fet piano clàssic i s'apunta al taller per fer modern. Comenta-ho a secretaria i et recomenaran els professors més adecuats. Jo, personalment, et recomano la profe que tinc jo que es diu Ana Rosa Landa i sé que té uns quants alumnes que han fet clàssic. Això si, afanya't que, a vegades costa trobar horaris de piano perquè, es veu que hi ha molta demanda.
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice del Foro Alumnes del Taller de Musics -> De todo un poco Todas las horas están en GMT
Página 1 de 1   

Saltar a: