Welcome
Bienvenido al foro de <strong>Alumnes del Taller de Musics</strong>.

Como invitado del foro puedes ver todos los temas, pero para responder o crear nuevos temas debes ser un usuario registrado. Registrate ahora, no te tomara mas de 5 minutos! Sois bienvenidos todos, alumnos, profes, secretarias, exalumnos y futuros alumnos! <a href="/profile.php?mode=register"> Has click aqui!</a>!

Busco Baix

Busco Baix

Postby Cuintus on Tue Apr 07, 2009 9:27 am

Hola musics!

Soc guitarra, i estic buscant un baixista que li interessi formar part d'un projecte de grup de Jazz on i trovem, ara per ara, a un guitarra (que soc jo) un saxo tenor, un tormpeta i un batera...El nivell no és massa alt, però les ganes que hi posem i la seriositat que tenim val per tot.

Ens falta un baix. La idea es treballar temes concrets del Real Book, i anar fent repertori..."toquem per tocar" i per pasar-nos-ho bé, treballant de manera seriosa.

Tots els components tenim una edat mitjana (40, 43 i 45) i hem plantejat quedar cada 15 dies, aproximanadent.

Us explico tot aquest rotllo per que veieu quin és el nostre tarannà...Si algún baixista vol participar-hi, o conèix a algu que podria estar-hi interessat, agrairia m'ho fes saber, ja que seria extremadament ben rebut!!.

Salutacions a tots i totes.
Cuintus

Return to Se busca/ se ofrece Musico